Naujienos

Kaip Šilutės ligoninėje vyksta paslaugų teikimas?

2020 07 30



Pateikiame svarbiausią informaciją, kurią reikia žinoti Šilutės ligoninės pacientams ir jų artimiesiems.  
Pacientai planinėms konsultacijoms registruojami iš anksto. Visi Šilutės ligoninės gydytojai specialistai pacientus konsultuoja tiesiogiai. Nuotoliniu būdu išrašomi vaistai ir medicinos pagalbos priemonės, nedarbingumo pažymėjimai. Registracija gydytojų specialistų konsultacijoms vyksta tel. 8 441 61 040.
  • Pacientų hospitalizacija vykdoma pagal ankstesnę pacientų registraciją planinėms operacijoms. Pirmumas teikiamas pacientams su sveikatos sutrikimais, dėl kurių nesuteikus planinės paslaugos atsirastų būtinosios medicinos pagalbos poreikis arba pablogėtų paciento būklė.
  • Konsultacijos metu gydytojui specialistui nusprendus, kad pacientui būtina operacija, pacientui paskiriama tiksli data ir laikas operacijai. Po gydytojo specialisto konsultacijos metu pacientas be registracijos Šilutės mobiliajame patikros punkte gali atlikti SARS-CoV-2 tyrimą. Tyrimas turi būti atliekamas iki stacionarizavimo likus ne daugiau kaip 48 val.  

 Pacientų lankymas - draudžiamas

 Ekstremalios situacijos metu Šilutės ligoninėje ir toliau draudžiamas pacientų lankymas. Sunkios būklės pacientus artimieji gali lankyti tik gavus skyriaus vedėjo leidimą. 
 
Jeigu nepavyksta susisiekti su artimu ir sužinoti apie jo sveikatos būklę, artimieji gali skambinti nurodytu skyriaus telefono numeriu: 
  • Reanimacijos ir intensyviosios terapijos skyrius – 8 441 61 047;
  • Chirurgijos-traumatologijos skyrius – 8 441 61 046;
  • Vidaus ligų skyrius – 8 441 61 048;
  • Vaikų ligų skyrius – 8 441 61 042;
  • Palaikomojo gydymo ir slaugos skyrius – 8 441 62 060 arba 8 441 61 052.
 
Jeigu norite perduoti ligoninėje besigydantiems savo artimiesiems daiktus, juos galima palikti Priėmimo - skubios pagalbos skyriuje. Daiktai priimami kasdien nuo 11.00 iki 13.00 val., nuo 17.00 iki 19.00 val.  
 
Šilutės ligoninės inf.